Adam Haklı


''Burada skorun sorumlusu da takımın sorumlusu da benim. Dışarıda yapılan bağrışmalar, her neyse beni ilgilendirmiyor. Bundan rahatsızlık duyan varsa stada gelmesin, eve gitsin'
                  
Böyle arkadaş işte, ben bu adamı bundan seviyorum. Dişe diş, kana kan demek bu olsa gerek. Taraftar Schuster'i beğenmeyip '' Schuster İstifa'', Erhan Güven ve Hakan Arıkan'a küfür edebilme hakkına sahipse, bu takımın birde diğer tarafı olan Schuster'de beğenmiyorsan evinden izle demiş. Nede iyi demiş, hele son maçta yapılanlardan sonra, ''Yeeeteeer Demirören'' sözlerinden, '' Yeetmeez Demirören'' yalakalığına gelmişsen, '' Beşiktaş'' diye bağırırken sesin gür çıkıcakken, sen sadece Fenerbahçe'ye küfür edip, futbolcu ismi sayıklarken ses çıkartıyorsan evinde izle kardeşim!

2 yorum:

esaskenan dedi ki...

hakana nıe bagııryo bu mıllet anlamamıyorum 3 golde de hatası yok

mvp dedi ki...

Alışkanlığımız oldu artık oyuncuya bagırmak, zaten Beşiktaş diye bağırmayalı çok oldu

Yorum Gönder